16
Sty
11

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Rejestracja

Nie otrzymałem e-maila z linkiem aktywacyjnym
Mail aktywacyjny jest wysyłany automatycznie na adres e-mail podany podczas rejestracji (proszę uważać by podać poprawnym adres) po poprawnym wypełnieniu formularza rejestracyjnego zaakceptowaniu regulaminu i zakończeniu rejestracji kliknięciem przycisku ZAREJESTRUJ SIĘ. Jeżeli pomimo tego nie otrzymaliście Państwo e-maila z linkiem aktywacyjnym prosimy o sprawdzenie czy przypadkiem nie został on wyfiltrowany przez system antyspamowy i znajduje się w folderze z niechcianą poczatą ( tzw. SPAM). Jeżeli jesteście pewni że wszystko zostało wykonane poprawnie a pomimo tego nie otrzymaliście wiadomości to pozostaje już tylko kontakt z administratorem admin@fun4two.pl prosimy o podanie rejestrowanego nicka.

Zapomniałem hasła. Co mogę zrobić?
Na stronie głównej znajdziesz link „Przypomnij hasło”. Po pworwadzeniu loginu i adresu e-mail i kliknięciu PRZYPOMNIJ HASŁO twoje hasło zostanie przesłane na adres e-mail podany podczas rejestracji.

Zapomniałem swojego loginu i nie mogę odzyskać hasła.
W przypadku zapomnienia loginu prosimy o kontakt z administratorem pod adresem admin@fun4two.pl Administrator dokona weryfikacji Państwa adresu e-mail oraz powiązanego z nim loginu.

Jak usunąć konto?
Z panelu uzytkownika znajdującego się po lewej stronie wybieramy pozycję USUŃ KONTO. Uwaga! W przypadku skasowania profilu, zostaje on usunięty z naszego systemu wraz z wszystkimi danymi! Później będziesz mógł zarejestrować się ponownie, jednakże nick podany przy rejestracji może być już zajęty.

Płatności/Aktywność konta

Czy korzystanie z portalu FUN4TWO.PL jest platne?
Zarówno rejestracja konta jak i korzystanie ze wszystkich funkcj portalu jest całkowicie bezpłatne dla użytkowników biorących aktywny udział w życiu portalu czyli publikujących zdjęcia, filmy oraz komentujących matriały publikowane przez innych użytkowników. Za publikowane zdjęcia i filmy  użytkownicy zdobywają punkty które doliczane są do ich konta i które można później przeznaczyć na bezpłatne przedłużenie aktywności konta.

Jak zdobywać punkty w serwisie ?
Punkty możecie zdobywać poprzez publikowanie zdjęć, filmów w serwisie.Więcej informacji na temat ilości punktów za wgrane zdjęcie znajdziecie w zakładce ZASADY w górnym menu serwisu. Punkty można też zakupić za pomocą płatności SMS lub przelewu internetowego. W panelu użytkownika z prawej strony wybieramy DOŁADUJ KONTO PUNKTAMI a następnie KUP PAKIET.

Jak przedłużyć aktywność konta ?

Jeżeli Wasze konto jest nieaktywne to na pasku statusu znajdującym się pod menu głównym w górnej części ekranu znajduje się niebieski napis”Twoje konto jest nieaktywne” należy kliknąć link „Aktywuj konto” a następnie skorzystać ze zgromadzonych punktów i przedłużyć okres aktywności konta przyciskiem PRZEDŁUŻ.

Nie otrzymałem SMS-a z kodem jednorazowym
Głównymi powodami nietrzymania SMS-a z kodem jednorazowym jest wysłanie SMS-a pod niewłaściwy numer telefonu lub też wprowadzenie niewłaściwej treści sms-a. W każdym takim przypadku prosimy o kontakt z administratorem admin@fun4two.pl i podanie w treści wiadomości numeru telefonu z którego został wysłany sms i wprowadzonej treści wiadomości.

Pomimo płatności przelewem lub poprzez płatności internetowe nie naliczono mi punktów.
W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt z administratorem admin@fun4two.pl

Zdjęcia i filmy

Jak opublikować zdjęcie ?
Aby opublikować zdjęcie należy w menu użytkownika z prawej strony wybrać MOJE ZDJĘCIA a następnie DODAJ ZDJĘCIE lub z menu głównego GALERIA a następnie DODAJ ZDJĘCIE. Następnie wprowadzamy nazwę zdjęcia, klikamy przycisk WYBIERZ, wskazujemy zdjęcie na dysku naszego komputera z menu rozwijanego GALERIA wybieramy galerię w której ma zostać umieszczone zdjęcie. Możemy też zaznaczyć pole „Zdjęcie główne galerii” jeżeli chcemy by dane zdjęcie było okładką albumu. Na koniec klikamy ZAPISZ.

Nie mogę opublikować zdjęcia
Przesyłane do publikacji zdjęcie nie może być większe niż 5 MB. Minimalne wymiary zdjęcia to 640×480 px. Do edycji i upiększania Waszych zdjęć polecamy bezpłatny program PhotoScape http://www.photoscape.org . Ponadto w nazwie pliku zdjęcia nie może być polskich znaków.

Nie widać zdjęcia które opublikowałem

Zdjęcia publikowane przez użytkowników z rangą SILVER i niższą podlegają każdorazowej akceptacji administratora serwisu FUN4TWO.PL co wiąże się z wydłużeniem czasu publikacji takiego zdjęcia. Użytkownicy z rangą GOLD i wyższą publikują zdjęcia bez oczekiwania na akceptację administratora.

Moje zdjęcie zostało usunięte lub nie zostało zaakceptowane.
Zdjęcie może zostać usunięte przez administratora lub może nie zostać zaakceptowane w następujących przypadkach:
–       Zdjęcie jest większe niż 5 MB,
·       Zdjęcie jest bardzo niskiej jakości,
·       Zdjęcie jest mniejsze niż minimalny akceptowany rozmiar czyli 640x480px
·       Zabronione jest zamieszczanie zdjęć, do których prawa autorskie są zastrzeżone.
·       Zabronione jest zamieszczanie zdjęcia wraz z adresami do innych stron.
·       Zabronione jest zamieszczanie zdjęć dzieci.
·       Zabronione jest zamieszczanie kilku jednakowych zdjęć.
·       Zabronione jest zamieszczanie cudzych zdjęć.
·       Zabronione jest zamieszczanie zdjęć niezwiązanych z tematyką erotyczną np. krajobrazy, zwierzęta itp.

Nie mogę przeglądać zdjęć
Do przeglądanie zdjęć w serwisie konieczne jest posiadanie aktywnego konta oraz odpowiedniej rangi przynajmniej SILVER (patrz podstrona ZASADY w menu górnym). Jeżeli Wasze konto jest niaktywne to na pasku statusu pod menu głównym w górnej części ekranu wyświetlany jest niebieski napis”Twoje konto jest nieaktywne” należy kliknąć link „Aktywuj konto” a następnie skorzystać ze zgromadzonych punktów i przedłużyć okres aktywności konta przyciskiem PRZEDŁUŻ.

Nie mogę przeglądać filmów
Do przeglądanie zdjęć w serwisie konieczne jest posiadanie aktywnego konta oraz odpowiedniej rangi przynajmniej GOLD (patrz podstrona ZASADY w menu górnym). Jeżeli Wasze konto jest niaktywne to na pasku statusu pod menu głównym w górnej części ekranu wyświetlany jest niebieski napis”Twoje konto jest nieaktywne” należy kliknąć link „Aktywuj konto” a następnie skorzystać ze zgromadzonych punktów i przedłużyć okres aktywności konta przyciskiem PRZEDŁUŻ.

Funkcjonalności

Jak zaprosić kogoś do przyjaciół ?
Na stronie profilu do którego chcemy wysłać zaproszenie w górnej części ekranu znajduje się przycisk DODAJ DO PRZYJACIÓŁ który należy nacisnąć, zaproszenie zostanie wysłane. W przypadku zaakcpetowania zaproszenia odpowiednie powiadomienie zostanie zutomatyczne wysłane na adres e-mail.

Co to są CERTYFIKATY WIARYGODNOŚCI ?
Certyfikaty wiarygodności umożliwiają potwierdzanie realności/wiarygodności osób z którymi się spotkaliśmy. Certyfikat wiarygodności może nadać tylko osoba, która sama posiada przynajmniej jeden certyfikat potwierdzający jej wiarygodność. Do wystawionego certyfikatu możemy dodać również krótką notatkę na temat danego profilu. Jeżeli chcemy nadać anonimowy certyfikat potwierdzający wiarygodność danego użytkownika wystarczy zaznaczyć opcję „Nie pokazuj mojego nicka na liście osób…” Zachęcamy do wystawiania sobie wzajemnie certyfikatów wiarygodności po każdorazowym spotkaniu się z użytkownikiem portalu FUN4TWO.PL

Jak wystawić komuś CERTYFIKAT WIARYGODNOŚCI ?
Certyfikat wiarygodności może wystawić tylko osoba posiadająca już przynajmniej jeden certyfikat wiarygodności wystawiony rzez administratora lub innego użytkownika portalu FUN4TWO.PL. Aby wystawić komuś certyfikat wiarygodności z panelu użytkownika wybieramy zakładkę „Certyfikaty wiarygodności” , w tym momencie nad panelem użytkownika rozwinie się dodatkowe menu z którego wybieramy „Wystaw certyfikat„.  W pole login wpisujemy pierwsze  znaki osoby której chcemy wystawić certyfikat wiarygodności w tym momencie pojawi się podpowiedź z pasującymi nickami , należy wybrać właściwy klikając na nim lewym przyciskiem myszy. W polu notatka możemy wpisać kilka słów o osobie której wystawiamy certyfikat. Możemy też wystawić certyfikat anonimowo poprzez zaznaczenie pola „Nie pokazuj mojego nicka na liście…” Na koniec klikamy ”Wystaw certyfikat„ . Certyfikat możemy też wystawić z poziomu widoku profilu użytkownika poprzez kliknięcie zielonego przycisku POTWIERDŹ WIARYGODNOŚĆ.

Komunikat: Nie posiadasz uprawnień do wykonania…
Pojawienie się komunikatu „Nie posiadasz uprawnień do wykonania wybranej przez Ciebie akcji” oznacza iż prawdopodobnie nie jesteście zalogowani w serwisie, nie posiadacie aktywnego konta, lub też nie posiadacie odpowiedniej rangi (Gold, Platinum, Vip) pozwalającej na skorzystania z danej funkcji serwisu. Pomimo zakupienia punktów do wzrostu rangi użytkownika na Silver, Gold, Vip, niezbędne jest opublikowanie przez użytkownika przynajmniej jednego zdjęcia które będzie zaakceptowane przez administratora. Wtedy po zalogowaniu ranga automatycznie wzrośnie do rangi odpowiadającej ilości zdobytych/zakupionych punktów.

Jak zmienić rangę na GOLD ? lub VIP ?
Ranga użytkownika zmienia się automatycznie w zależności od zdobytych lub zakupionych punktów (Gold 150-499, Platinum 500-999, VIP 1000>). Punkty użytkownicy zdobywają publikując zdjęcia i filmy.

Reklamy

0 Responses to “FAQ – najczęściej zadawane pytania”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: